AHOJ

Moje fotka
Jsme tím,co si myslíme.Ze svých myšlenek stavíme svůj svět :)) Jmenuji se Petra a moc ráda šiji bytové dekorace.Šití se věnuji uz od 15-ti let.Jsem vyučená dámská krejčová a šití je pro mě velkou radostí a relaxem možná i trochu únikem od starostí Vítejte..... Případní zájemci o moje výrobky pište prosím na: ruzofka@gmail.com

čtvrtek 6. ledna 2011

Za oknem ještě zima a spousty ledu na chodníku...ráno jsem se s Lukáškem při cestě do školky pěkně sklouzla...,ale doma už začínám ladit do jarních barev:o)

3 komentáře:

  1. Moc krásné, nevím proč, ale mi se poslední dva dny stává, že také myslím na jaro.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo,moc děkuju :o)no jo Vánoce jsou fuč a tak se těšíme na jaro...jaro má každý rád:o)miluju tu vůni a první sluneční paprsky..papa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petruško!
    To je krásné!!! Takové miloučké-a já tyhle barvy miluju!! :o)))
    A přidávám se k Ivě, také už na jaro myslím...
    A venku je pěkná ledovka!!
    Krásný víkend.
    Jarka

    OdpovědětVymazat