AHOJ

Moje fotka
Jsme tím,co si myslíme.Ze svých myšlenek stavíme svůj svět :)) Jmenuji se Petra a moc ráda šiji bytové dekorace.Šití se věnuji uz od 15-ti let.Jsem vyučená dámská krejčová a šití je pro mě velkou radostí a relaxem možná i trochu únikem od starostí Vítejte..... Případní zájemci o moje výrobky pište prosím na: ruzofka@gmail.com

středa 2. května 2012

Letní polštáře




Šila jsem polštáře ze zbytků látek.Nakonec jsou docela velké  mají 50x35 cm.





10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a pochvalu polštářků...pěkný zbytek večera ...Petra

      Vymazat
  2. Teda to je romantiky, obdivuju ruční práci. Na léto si budu muset taky pořídit nějaké barvičky! Hezký máj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!já zase obdivuji váš obchůdek :o)Pěkný zbytek večera....Petra

      Vymazat
  3. Peti, pěkně jsi to sladilA. Co ty k tomu stěhování ještě stíháš? Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko,děkuju....právě jak jsem ti psala...maličko se vše posunulo a tak i trošku stíhám šít :o)tohle byl takový momentální nápad...balila jsem látky do beden a tyhle zbytečky jsem našla zahrabané a tak vznikly polštářky :o)

      Vymazat