AHOJ

Moje fotka
Jsme tím,co si myslíme.Ze svých myšlenek stavíme svůj svět :)) Jmenuji se Petra a moc ráda šiji bytové dekorace.Šití se věnuji uz od 15-ti let.Jsem vyučená dámská krejčová a šití je pro mě velkou radostí a relaxem možná i trochu únikem od starostí Vítejte..... Případní zájemci o moje výrobky pište prosím na: ruzofka@gmail.com

středa 12. prosince 2012

Kousek naší kuchyně




začínám být sběratelkou porecelánu:o)
Kalíšky jsou od Falby-zrovna dnes přešel balíček a v něm další 4 kousky :)2 se srdíčky a 2 s ptáčky -je to nová kolekce a opět moc povedená...
Džbánek- green gate a červený porcelán je zase od Ib Laursen .....

4 komentáře:

  1. Peti,přejeme do toho dalšího roku hodně štěstí,zdraví,lásky a tvořivých dnů.Pa Pavla a kluci

    OdpovědětVymazat
  2. Hello.. Im brazilian... And I loved your blog and job...
    Congratulations...
    Bye
    Thais

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, moc krásná sbírka ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda tento porcelán, bohužel je dost drahý :( Tedy pro mě...

    Jestli máš chuť, přijď se na můj blog zapojit do soutěže. Můj blog oslaví příští týden 1. narozeniny a tak jsem na jeho počest uspořádala velkou soutěž! Můžeš vyhrát jednu ze tří knižních novinek z edice TOPP, což určitě stojí za to.
    Velká soutěž o TOPPku - Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat